مسعود عابدی ۱۴۰۲-۱۰-۲۶ 0 نظر

مسکن مهر پردیس

بررسی مسکن مهر پردیس، زمان تحویل و قیمت مسکن مهر پردیس

مسکن مهر پردیس یک طرح ساخت و ساز هست که از سال 1389 در دولت محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران پایه‌ریزی شد و عملیات احداث آن آغاز شد. این طرح افراد را قادر می سازد که با منابع مالی کم طی یک فرآیند گسترده در شهر جدید پردیس اقدام به خرید آپارتمان کنند.

در ابتدا عملیات احداث 12792 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شد. طی سال های 1392 تعداد 68427 واحد و سپس در سال 1397 تعداد 3502 واحد شروع به ساخت شد.

مسکن مهر پردیس زیر نظر شرکت عمران پردیس و حمایت دولت می باشد.

مسکن مهر فاز 11 پردیس

یکی از بزرگترین پروژه های مسکن در فاز 11 پردیس می باشد.

فاز ۱۱ یازده پردیس، در شمال آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم تهران-جاجرود و حدودا در ۹ کیلومتری غرب میدان امام شهر پردیس واقع شده است. این فاز دارای ۵ زون می باشد که زون های ۱، ۴ و ۵ طرفدار بیشتری دارند.

اولین واحدهای مسکونی فاز ۱۱ پردیس (۴۵۵۰ واحد) شامل بلوک های زون ۴ شمالی و بلوک های ۱ تا ۲۲ زون ۵ به همراه کلانتری، مسجد و واحد تجاری، در ۲۸ تیر ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید.

پیمانکار فاز 11 پردیس شرکت کوزو ترکیه بود که بعدها به کوزو پارس واگذار شد.

 33335 واحد شامل محله‌های ایران‌شهر، آرمان‌شهر، آذرشهر، آریا شهر، پولادشهر، پیران‌شهر، زرین‌شهر، زیباشهر، شاهین‌شهر، شیرین‌شهر، عالی‌شهر و یاس

مسکن مهر فاز 8 پردیس

فاز ۸ هشت پردیس که به آن دره بهشت نیز می گویند، در جنوب آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم تهران-جاجرود و حدودا در ۵ کیلومتری غرب میدان امام شهر پردیس می باشد.

اولین واحدهای مسکونی فاز ۸ پردیس (۱۰۰۰ واحد)، کلانتری، یک مسجد، یک بوستان و ۴ کیلومتر فضای سبز در ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید.

تعداد واحد مسکن مهر این فاز ۲۸۷۳۳ واحد می باشد که توسط چندین شرکت پیمانکار شرکت عمران اجرا شده است. واحد شامل محله‌های آرارات، الوند، تفتان، جولیان، دالاهو، دماوند، دنا، سهند و سبلان

پیام بگذارید